Torsdag.

Hej hej!


Varit på sjukan med Brallis, hon tog ut en gammal p-stav och
fick dit en ny, eftersom hon är lika rädd som jag för
nålar och skit, satt jag med henne på sängkanten och höll i hennes hand :)
Hon var skitduktig! :) <3 <3 <3


Snart ska jag hoppa i duschen och börja göra mig iordning för
middag hos Ella :) Tänkte väl dra i mig några koppar kaffe först :P
Jo så att så är det. Undra vad fan man ska ha på sig ?
Sånt man ser...


Men nu ska jag glo runt lite...
Hörs väl kanske först imorn.
PÅ ÅTERSEEENDE!

Kommentarer
Postat av: Brallis

tack så mkt igen för du va med mig!! <3<3<3 love you fisken!

2010-11-12 @ 20:29:51
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0