Svammel på hög nivå :)

Glott tv, glott runt på nätet och sytt ihop min mössa :P
Gör alltid ETT fel när jag stickar mina mössor, dom har en tendens till att
alltid bli för små eller för stora?
Då gör jag väl TVÅ fel? Eller inte vet jag ?
Jag är helt slut i skallen nu, kanske jag kan somna nu ??????
Värt ett försök, men endast ETT!

Här är min fula mössa iallafall, stickat den lite annorlunda än vad jag vanligtvis brukar
göra, gud så jävla intressant ja absolut!

Och ja den skulle ha varit större!
Men antar att man lär sig av sina misstag, eller nåt :P
Stickade den som sagt lite annorlunda och det blev bättre på nåt
sätt än hur jag gjort förut :D Jaja större nästa gång.

Var det nåt mer intressant ni ville veta om mina små pyssel och hemmaprojekt ???
Nä, tänkte väl det :)


Nä hoff, nu ska jag ta ett bloss och hoppa i säng bredvid min man,
jag måste få somna !!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0