Rock ´n´ Roll ?

Ögonen känns trötta, men jag vet inte om det är nån bra
idé att hoppa i säng än, lär nog vakna till som vanligt,
efter allt elände med att röka sista blosset, klä av sig, borsta brownisarna osv osv :P
Äh det löser sig nog :)



Känns som att jag bara klagat och gnällt på saker och ting nu den senaste tiden,
men alltså, som sagt, jag har mina perioder och tider då jag är lite speciell :P
HAHA, och speciell vill väl alla vara?
Ja på ett bra sätt alltså :)




Glott igenom "kändisbloggarna" , jaa herregud är nog det enda jag har att säga :P
Visst hade det varit fett fint att glida limo, supa 24/7 och leva rockstjärneliv,
men alltså näää, lite privatliv måste man väl ändå ha ?
Kan tänka mig hur jävla jobbigt det måste vara att vara nån slags "förebild" eller ja bara kändis och
ständigt bli igenkänd, smygfotad och allt det där som hör till...nä, jag trivs som jag är :)
och med min lilla blogg :)
Men jag hade inte tackat nej till alla skor och kläder alla dessa bloggare/bloggerskor har råd
att inhandla hela tiden ;)


Hoppsan blev visst en novell ! :P
Ska fortsätta spana runt nu ...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0