Mycket text, läs om du vill !!!!!!!

Är allt annat än pigg just nu, ändå somnar jag inte. Jaa jag har legat i sängen och jaaa jag har FÖRSÖKT
sova men utan att lyckas....
Undra om jag tvingar mig själv att vara vaken ? Typ i mitt undermedvetna eller nåt?
Haha ja...många tankar som flyger omkring just nu kan jag meddela.
Saker man aldrig brukar gå omkring och fundera och tänka på ploppar alltid upp just vid
såna här tidpunkter...blir det ju bara värre, då kan man inte koppla av, och då kan man framförallt inte
somna heller!
Jag skulle vilja somna så fort jag lagt mig under täcket och stängt ögonlocken, men det är det väl ingen som
gör? Eller? Iofs är ju Toffe ett levande bevis på att det faktiskt går :P

Men ändå, känns skumt på nåt sätt att man bara kan somna så där...hehe



Ja vad ska jag göra nu då ?
Ska nog göra mig en kopp te, slå på tvn igen, nyheterna börjar väl på nån timme.


Hoff vad less jag är på mig själv just nu...
Undra om det är nån annan stackars själ ute i Sverige som också sitter och
handskas med detta problem just nu ? Vid denna tidpunkt?


Nä alltså jag blir ju knäpp...skriver en bok om mitt liv snart.....eller nåt.

Vi hörs väl senare som vanligt!


(Här emellan tänkte jag lägga ut en bild på damen herself så som hon ser ut just nu,ångrade mig,
nån stackars sate kanske blir mörkrädd!Jag ser förjävlig ut!)



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0