Jag har fått ett julkort :P haha

Jag har fått mitt "första" julkort!
Tyckte jag kände igen handstilen på kuvertet, så jag öppnade
brevet i all hast och hittade ett urgulligt julkort från min kusin och hennes familj :)
Fotade, dock blev det dåligt, men ni ska få se den ändå :)




Tackar så hjärligt!<3



Nåt annat då ?
Springer upp och ner i tvättstugan, plockar lite och vädrar,
och det är ju inte direkt nån tropisk värme som kommer in :P
Höhö.
Svärmor var förbi och drack kaffe också.
Roligt med sällskap, kaffe är en sällskapsdryck ! :P
haha..fast jag dricker lika mycket ensam också...


Ikväll ska jag börja sticka lite babyvantar och lite babymössor, kommer bli
kul, dessutom går det fort när det är så små saker.. heh e


Nånå, jag ska väl fortsätta röja här...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Varsågod <3

2010-11-30 @ 15:24:46
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0