Hej, här sitter jag och ser dum ut.

Legat vaken i sängen ett tag och lyssnat radio, somnade
tyvärr inte om, så nu sitter jag här istället , känns ju himla trevligt,
för det är säkert många andra som är vakna nu och kan sällskapa med mig...

Håller nog på bli sjuk, ploppat fram munsår, och näsan är halvt igentäppt och
det rosslar till när jag tar ett djupt andetag, hostan ligger och väntar på att
få blåsa ut, denna förkylning.
Jag brukar oftast inte drabbas av den så hårt, vilket är tur...
Mest det som beskrivits ovan som händer mig när jag är lite förkyld :P
Munsåren är jobbigast! BLää.!

Äh är väl lika att slå på lite kaffe!

Hörs sen :)



Toffifi<3


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0