Äckliga sömnproblem!!!

Okej nu har jag ju inte vridit och vänt i timmar som jag brukar,
men dom här 30minutrarna som gått har gjort mig mer klarvaken än nånsin,
förstår inte grejen...jag sover apdåligt varenda natt, kliver oftast upp
tidigt som fan, borde jag inte vara slutkörd mot eftermiddan?
Åtminstone så där trött så man känner att man bara måste få blunda i nån minut,
men näää inte ens det!

Jag har ju min sömnmedicin, men den funkar inte lika bra längre, jag förstår
inte varför ingenting fungerar på mig?
Plus att jag jämt måste ha överdrivet höga doser av all min medicin
för att det ens ska verka lite grann på mig?
Inte nog med det, sen är man ju den där som tillhör den lilla gruppen av människor
som JÄMT får alla möjliga jävla biverkningar!
Det är sååååå synd om mig !

:P

Nä, ska snöa lite på flashback och sy ihop min mössa jag stickat :D
Hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0