25års presenten som gick åt helvete!!

På grund av bristande intresse, motivation och engagemang från
en viss person, gick min 25års present åt helvete.
Frågan är ju vad min present var?

Ja det var ju som sagt Lady Gaga. Inga presenter eller julklappar skulle jag ha,
bara jag fick åka och kika på henne, men det gick ju som sagt i stöpet!
Jag känner mig djupt besviken. Känner mig även dum som längtat efter detta
i flera månader, när det sedan ska bli av.....blir det inte av.

Om det är någon som vill köpa min biljett så ring!
Dock är det ju lite sent på tänkt, då Lady G spelar på fredag.
Men gillar ni impulsresor så hör av er!
Biljetten finns i stan.


Ja fyfan...pga bristande intresse att höra av sig också, får det bli så här...
Tyvärr.


Nu ska jag diska!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Nina

men nååå!

åk själv då! för fan :)

2010-11-17 @ 14:34:06
Postat av: Sofie

Är länge sen jag varit in och läst bloggen din.

Vad är de som hände, när resan inte blev av? Trist!

Kramen!!

2010-12-25 @ 23:19:05
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0