Voi herra!

Idag har varit en sån där dag jag varit matt som fan :p skällt ut oskyldigt folk bara för att dom varit i vägen för mig:p tutan på mammas bil fungerar inte och självklart var det nån som fått körkortet i sitt flingpaket som ställde sig framför och inte riktigt visste var fan hon skulle köra..så jag öppnar dörren och skriker att hon ta mig fan får ta och trycka på gaspedalen och köra! Vilket hon oxå gjorde :p jo så att så äre..ligger på soffan hos dörris,och innan jag kom in!letat parkering i säkert en kvart,svurit och gormat som fan för mig själv:p haha Hoff ibland är jag riktigt störd :p men det får man vara :)ibland:) jaja nu ska jag dra en cigg sen glo tv..på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0