Ingen rubrik.

Suttit och pratat med min DörrMatta om diverse saker.
Man blir faktiskt lite klokare, ibland ;)
Vi funderade på att dra en femma, men det funkar nog ändå inte, kanske man
kan ta en vila på dan sen...
Tinko springer omkring här iallafall och plockar och plockar :P
Jag plockade väl bort det mesta när hon förde kidsen, men har man två busungar så får man räkna
med lite stökigheter :D

Jag har suttit med det här inlägget nu i över en timme..
Kommer som ingenvart. Jag har skrivit, sen raderat, skrivit, raderat, skrivit raderat...
Ja ni fattar...
Har som ingen lust att blogga längre...men det kommer väl tillbaka nångång...
Nu till veckan blir det flytt iallafall...
Tur att det bara blir en vända från stan till byn med släp...
Hade ju kunnat vara ganska jobbigt annars...
JAJA.

Jag återkommer väl sen...om jag nu is...
Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0