Som ny!

Tog en promenad till Coop med min make.
Faktiskt skönt! Duggade lite, men det gjorde inget :)
Älskling ska göra köttfärs och pasta, blir kräm som fan ;)

Får se vad som händer ikväll då, blir nog bara tv och mys :)
Jodå.
På måndag ska jag och min Dörris<3 hämta min soffa.
Jag ska till och med fåå sova i min dörrmattekompis säng ! :)
Nåjo, tänkte man sover där hos henne nån natt nu innan man flyttar.
Kan bli skönt att få va ensam, rensa lite tankar...
Tack Tina för att du ställer upp :) <3<3<3

När vår flytt är klar och det, så är det Tinas flytt kvar.
Ska bli nice, ska hjälpa till och måla och packa och sånt :)
Kan faktiskt bli kul, jag älskar att måla!

Jaja, men nu ska jag ta en ciggah!
Hörs väl sen :)



Sommar-09

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0