Nåjo :)

Vart i tvättis nu:)
Nu är allt klart :)
SKÖNT! :)

Fortfarande är jag ett hett samtalsämne.
Och bara så du och alla ni andra också bör veta, så är benso en
medicin, inget jävla piller du knaprar på för att få nån häftig effekt av.
Eller det finns ju idioter som blandar skiten med alkohol, men det är ju upp
till var och en att välja själv hur man vill hantera medicinen.

Går inte på något sådant själv inte Tina heller för den delen, jag har andra mediciner.
Så snälla, ta och lugna ner dig det där med att skriva ut att folk
knarkar hit och dit. Så jävla onödigt och så jävla hett polisämne också för den delen...
Det var allt.
Jag har rent mjöl i påsen.

Nåväl, det var det.
Får se vad som sker nu, kanske måste ringa och skvallra lite med
min "kompanjon";b mahahahahaahahaah!

Vi hörs!


Älskar dig älskling!
<3<3<3


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0