Men herreguuuuuuuuud!

Jaaa så nu blir man indragen i din äckliga blogg också?
Jag kan inte rå för att folk hatar dig, tydligen inte bara jag.
Men jag har seriöst annat att göra än att kommentera i din töntiga blogg.
Så nämn inte ens mitt namn i din jävla töntblogg mer!
TACK!


Hoff man får ju psykiska jävla men av den där jävla människan.
Snacka om att vara besatt. Helt jävla otroligt.
Jag vet att jag inspirerar dig så mkt, men måste du skylta med det gummaaaaan ?

Nä nu ger jag upp dom här fjortisfasonerna.
Kicki verkar vara ett kärt namn ;b

Nu till tvättis :)

Kommentarer
Postat av: Ronjiikarlsson

Men du vet kicki har man brist på liv så måste man försöka söka uppmärksamhet nånstans :) Vet du vad det bästa är? Och skita helt enkelt i det för när hon märker att du lägger av och bry dig då vet hon helt enkelt inte vad hon ska skriva i sin fejkade blogg:) hihi. // Ronjii ^^

2010-05-17 @ 21:34:46
URL: http://fftw.blogg.se/
Postat av: Tina

Synd att folk är anonyma, så hade man sluppit få äran för allt ;)

2010-05-17 @ 21:37:33
Postat av: Kicki

Du har rätt Ronja :) Lite less blir man ju, tror hon att det bara är vi som inte gillar henne eller?

Finns fan fler, och jag har fan annat att göra än att kommentera i hennes jävla looooooooserblogg:P

Läser hon detta, lär hon väl nämna ditt namn också;b

Visst är det kul att vara eftertraktad? ;) hehe

2010-05-17 @ 21:38:16
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jääävligt synd Tina! Börjar bli less , less som fan!

Nånå, vi får väl ta åt oss äran, igen då ;b

2010-05-17 @ 21:39:17
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Ronjiikarlsson

Ja det jag menar men tydligen så tror hon bara att det är du & tina som hatar henne men ack så fel man kan ha :)

Ne men mår man dåligt i det läget man är idag så är det inte så konstigt att hon måste hålla på och hacka på andra människor som faktiskt ha det bra :)

Jo men det gör det säkert, alltid lika kul och se vad hon hittar på nu och skriva om en :)

Eller som när man ringer henne blir hon så ställd att hennes enda kommentarerna är " Awww gumman" eller "Du jag har faktiskt inte tid" :)

Tihi

2010-05-18 @ 06:46:09
URL: http://fftw.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe ;b



Nä men jag har ju hört att hon inte läser våra "trash-bloggar", stackars jävel!

Anklagar oskyldigt folk, när hon själv sitter och kommenterar anonymt, nåväl, det är väl så när man är dum i huvudet och inte vet bättre :)

2010-05-18 @ 07:20:48
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tina

Det bästa är när man träffar henne, typ tittar ner i marken och säger inget. Eller ställer sig 2 meter bort.

Fast jag bara sa att hon hade det fint hemma hos sig, inte visste jag att hon skulle ta åt sig att Jimmy tagit mej hem till dem.

2010-05-18 @ 09:55:15
Postat av: Anonym

Kaxig som fan bakom skärmen, i verkligeheten feg som en jävla räka ;D

2010-05-18 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0