Måste man jämt ha en jävla rubrik?

Vet ju ändå aldrig vad fan man ska skriva.
Har iallafall noppat och färgat brynen :)
Druckit kaffe, vilket jag ska fortsätta göra.

Satt och funderade lite, jag saknar STHLM som fan!
Jag vill åka ner! Känna av den "riktiga" värmen, gå
på hundra olika affärer, köpa skor, umgås med mina
08a vänner ;) Osv osv, ta en kall bärs med Tjallo :)
Framför allt, så har jag faktiskt en alldeles egen kaffevän! :)
Hehe.

Ahh, men drömma går ju iallafall.
Vi åker ju ner i juli, om vi hinner, är ju lite fix och trix
med lgh där i början på juli också...
Om vi inte får flytta in före vill säga...
Jaoo...

Nåväl...ska fortsätta drömma, dricka kaffe och kanske
sticka nåt roligt ;b
Börjar bli länge sen nu :P

VI HÖRS!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0