Man skulle gå på Konka.

Jo köpa sig ett litet ciggpaket. Ett steg närmare döden.
Härligt!
Idag känner jag av all negativenergi, inte bara jag som är något "less".
Så många andra...så ensam ska man ju absolut inte känna sig.

Jävla trevligt att man inte får träffa sin man heller förrän om
två veckor igen.
Ja, väl bara att stå ut, det gjorde man ju på kåken, och då var
man ändå 92mil ifrån varann...
Man skulle ta och fixa fram det där ägarbeviset, så man kan besikta rallyforden
och sätta den i trafik. Åker fan varje dag till byn då.
Jo så man inte har nåt att gnälla över sen.

Nåjo, men jag återkommer väl med min negativainställning här senare.
Blir Konka nu.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0