Jag saknar min man!

Nåjo som satan!
Ser ljust ut på lghfronten verkar det som, men blir nog ingen lägga i stan.
Nä...
Kan va skönt att vara nåra mil från den här aphålan och dess äckliga invånare.
Dock är det inte fel på alla, men dom flesta kan man dra över samma kam.
Faktiskt.

Kolla in dom här ! :)
Fick av Verran. Dom här söta tofflorna ska mitt och Toffifis första barn ha;)
Kanske andra också :P Höhöhöhöhö


Nog tickar den där klockan ni vet....

Rätt så mkt också.


Pratar med mannen på msn, gud vad vi saknar varann!
Och gud vad skönt det ska bli att få säga " Vi ska HEM!"
Förstår ni?!??!?!? Hem till vårt hem.
Hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem ....
herm hem hem hem he m ja ni fattar...

Nu ska jag röka ciggah!




PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0