Jaa aaaa...

Lyckades sova några minuter :P
Var ju fint. Jo fan ...
Ska väl hoppa i duschen snart, följa Dörris på Coop och handla sen
hämta pojkarna :)
Toffifi kommer till stan ikväll också, så det blir väl att åka ner till planerna sen också :)
Kanske man tar en promenad genom kvarteren, kanske man hälsar på åh det åh ;)
Nåjo..

Snart går flyttlasset iallafall, kan ju faktiskt erkänna att jag längtar!
Längtar efter att få fixa och dona, måla, byta gardiner 78miljoner gånger, det där
vanliga jag brukar göra när jag är i farten ;)
Ska väl få låna nån symaskin av svärmor också , ska sy lite kappor tror jag..
Jobbigt med panel gardiner...ibland...speciellt om man har katter...
Jo visst fan...

Och fortfarande har jag inget intressant att berätta.
Nääääää...

Jaja men nu ska jag ta en snabbdusch...
Hörs väl senare...


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0