Ja godmorgon!

Vaknat för en stund sen, magen känns bättre idag.
Fast man ska aldrig säga aldrig, får väl världens spyattack snart...
Den vanliga oturen ni vet...

Min make ligger och sover än, väcker honom på en stund :D
Han har sånt jävla humör på morgonen ;b haha

Dricker blåbärssoppa, gott!
Dock gillar jag inte köttbitar och kärnor i exempelvis blåbärssoppa, men
man får tvinga ner sig :P Utan köttisarna är det ju gott!
Gillar heller inte juice och såna där grejer med köttbitar i.,...
Ne fyfan! Hahaha ibland brukar jag sila bort köttbitarna ifall man nu köpt fel juice :D
HAHAhahaha!
Störd, jag vet ;)

Nå inte vet jag desto mer, Tina min dörris, du kan ju ringa sen när du har tid :)
<3<3<3

Ska göra kaffe och vakna till liv! :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Som yoghurt med fruktbitar i... uuuäääh, äckligt.

2010-05-23 @ 12:28:25
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hahahaha nä fan, det är också riktigt vidrigt!

Skönt behöver jag inte känna mig sååååå knääääpp ;P hehe

2010-05-23 @ 12:36:25
Postat av: Emelie

Haha det där brukar jag också göra med juice och sånt skit som har köttbitar i sig :p

2010-05-23 @ 14:59:44
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/
Postat av: Kicki

Härligt Emelie! :)

Då är jag absolut inte ensam om det iallafall! ;b haha

2010-05-23 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0