Hos min Dörris ;b

Fortfarande uppenbart, din tönt.

Precis kommit till Dörris igen, Leo och Liam sitter också här och kikar :)Känner mig grymt trött i ögat. Lär nog bli en tidig kväll ikväll:)

Lite film och mys med min dörrmatta osv.

Imorn kommer Toffe till stan igen ;b Min lilla graaaajs;)<3<3<3<3<3<3<3
Nästa vecka börjar flytten, ska bli fint med ett eget hem igen. Var som ett tag sen.
Orkar inte skriva desto mer...Ska bju på nån bild från i fredags iallafall ;)

  

 

   

Ett litet urval från i fredags, resten lägger jag upp på FB, när jag orkar. Ingen ork eller lust just nu iallafall.
Ska väl bara ta det lugnt nu ..kolla DXD med barnen, ringa till min make osv...

Äh kom iaf inget vettigt ur detta, vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0