Häääärligt:)

Fint och varmt ute, man blir nästan lycklig :)
For iaf ut med Verre och Wilda och gjorde lite ärenden.
Sen kom Tinko och plocka upp mig, hjälpte henne med att föra
bilar hit och dit :P hehe.
<3<3<3

Har försökt hålla det goda humöret uppe, trots dom tre timmarna jag
endast sovit, tycker det funkat rätt bra, dock fick väl
Verre höra lite ett och annat, ber jag om ursäkt för.:)
Men sån tur att man  har förstående vänner :)
<3<3<3

Just nu håller jag på tvätta kläder. Äckligt jobbigt när man är trött!
Sköljmedlet var också slut....HATAR att gå i kläder som inte är
sköljda i sköljmedel!
Dom blir hårda , äckliga och torra!
Nånå, får väl gå för denna gången då...
Sen luktar dom inge gott heller för den delen..ja utan sköljmedel alltså:P

Intresseklubben antecknar ;D JAG VET! :)

Nu tänkte jag glo lite innan jag går till T-stugan igen...

Vi hörs!



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0