Glidit en sväng :)

Nåjo följde med Verre på Apoteket och det en sväng, sen tog vi
några varv på stan :)
Skönt att komma ut lite ibland.
:)

Vill att det ska bli nästa vecka, typ helst nyss!
Ska bli sååååååå förbannat jävla skönt att slippa den här jävla skitsnackarstan!
Fy fan alltså! :)
Dock måste man ju pendla mellan byn och stan nångång...
Men känner jag mig rätt, så avstår jag helst...
Stan åker man helst inte till.....

Nåjo.

Hoppas soffan jag vart och kikat på också finns kvar ;b
Kommer bli fett nice!
Yeps.

Jaja, kika mina barn.

Båda två i skålen, TarZan fattar iallafall att vänta på sin tur ;)
Höhö.

Nåväl, nu ska jag kika hur det går för mina skor på Tradera ;)

Vi hörs  !


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0