Fullt upp :P

Kom precis hem till mamsen.
Varit barnis åt pigo i nån timme på dan när Verre var på möte.
Efter det for vi på stan och raggade:P
Käkade lite på thai där borta vid q8....jo. träffade min Mimmi där också:)
Lika söt som alltid! :) <3<3<3

Lite pics från idag ;)



Wilda är så söt ! :) <3

Och vafan(?!?) är det här för nytt mode ??? :D


Inget jag hade köpt hem till garderoben iallafall....

Nåjo, fått en plattång av Veronica också, undra om hur många år man kan
använda den då ? haha :P
Aldrig riktigt velat slösa pengar på nån sådan, jag slösar hellre pengar på skor :)
Så fick jag en nu, och så har jag inget jävla barr! :P haha
Jaja, det kommer :)

Nåjo, pratat med darling idag också :) MB ONLY är det jag får höra i princip varje dag ;)
Men det gör inget, när jag lessnar brukar jag börja janka om mina katter :P
AHAHAHAHAH!

Jaja ska glo här lite...återkommer väl.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0