Deppigt värre!

Vaknat nyss, äntligen har man fått sova lite.
Tänkte väl dricka lite kaffe nu, hoppa i duschen osv.
Idag, blir det väl ÖB med Dörris ;) haha

Kolla vädret?!? Blir man på dåligt humör eller dåligt humör?
Fan sjukt störande att det är sån skillnad i detta landet.
Jaa..nå man får väl bita ihop och överleva helt enkelt...

FINNS INGA DÅLIGA VÄDER, BARA DÅLIGA KLÄDER!
Ursäkta?
Men det finns dåliga väder!
Jag hatade när lärarna sa så när man gick i småskolan och var
tvungen att gå ut på halvtio rasterna.
Redan då var jag en satunge och VÄGRADE gå ut om vädret inte behagade mig :P
Mahahaha, nån kvarsittning har man väl fått ;b

Så äre så äre, jävlig från första stund ;)

Nu ska jag ta kaffe!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0