Då var vi här igen då!

Ja som sagt, så kommer veckan spenderas framför datorn:D
Tror jag iallafall.
Kommer väl komma ett x antal onödiga inlägg.
Men vem bryr ?
Jag har ju nåt att göra iallafall :D

Sitter och stickar på ett vanligt hårband, blir den bra , kanske man kan
använda den istället för mössa hela tiden :P
Jag är nog inte riktigt bekväm med mitt hår ännu :P
Men det har börjat växa iallafall!
Tur är väl det !

Jankat med Tinko<3 på msn, får se då om vi kanske drar en
date ikväll, eller om det blir nån annan kväll :P
Hhööhöhöhö

Jaja men nu ska jag kila på Konka.
Hörs!


Bror & Syster <3


På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Äh, du är ju snygg i mössa också ;)

2010-05-16 @ 21:54:22
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Naaw, tack Peka! :)

2010-05-16 @ 22:09:44
Postat av: Therese

Men shit.... nu inser man hur tiden bara rusat förbi, jag minns niklas som en liten jobbig pojke när ni bodde vid lassa :P Har du någon bild på micke? har inte sett han på flera år heller :S

2010-05-17 @ 12:11:35
Postat av: Kicki

Hhaha, ja tiden den går fort :P

Finns en bild på Micke lite längre ner i bloggen :D

2010-05-17 @ 13:03:31
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0