Äh jag ger upp!

Suttit och snöat på lite roliga saker
till lyan som jag tänkte beställa, men jag is fan inte.
Inte idag iallafall.
Har btw kollat på en annan soffa, som jag funderar på att
köpa istället för den där divanen...
Den är lite annorlunda och inte riktigt som alla andra har ;)
Annorlunda är bäst ! :)
Yes så äre !

Ni vet inga bra sidor där man kan hitta fina och billiga saker
till hemmet ? Ja förutom Ellos, Jotex och dom där...


Hoff jaja, jag har hört att jag ska färga håret igen också ;)
Jo, jag trivs inte och passar fan inte i blont hår :P
Tycker då inte jag iallafall...Gillar mitt hår bäst, när det
är åt det mörkare hållet...jo...

Nånå...inte vet jag desto mer..ska väl kolla runt lite, röka en ciggah osv :P


SnooZie och TarZan :D <3<3<3
TarZan var en liten skit på den här bilden :P



DegiZ måste ju också va me ;)
<3<3<3


Jaja, men nu ska jag vidare...
PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer
Postat av: Emma

Äh onödigt att köpa en soffan, våran soffa stog ute på gården en dag.

2010-05-19 @ 10:03:10
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: wilma.

är inte Ikea rätt så billigt, vi hade ett arbete i skolan om att man skulle inreda en lägenhet och jag fick allt jag behövde till den för 15000 så kika in där om du inte gjort det! :)

2010-05-19 @ 12:37:21
URL: http://wilmakrook.blogg.se/
Postat av: Kicki

Emma: Klart vi måste ha en soffa ju :P haha

Wilma: Tack för tipset! :) Gjorde också en sån uppgift när jag gick i skolan, det var för 10år sen ;b

Haha

2010-05-19 @ 13:47:54
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: wilma :)

haha ojdå, det var ju ett tag sen x) men kika in där :)

2010-05-20 @ 10:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0