Tra la la la la!

Vaknat för en stund sen. Solen skiner, man blir faktiskt glad :)
Har gjort kaffe, så sitter och halsar det nu.
Får se vad som sker sen, Toffifi åker till stan med halvfyra bussen så jag blir ensam
här idag :)
Fiiiiiiint ;)

Kanske jag får gjort nånting här :P
Fast känner jag mig rätt kommer jag bara ligga på soffan och kolla dåliga program på tvn :P
Haha..
Älskling tar med datorn, så jag lär inte uppdatera desto mer idag..
Kanske via telefonen isåfall :P

Ojdå, fick precis veta att älskling lämnar datorn :P
"Lämnar datorn, så har du nånting att göra"
AAW!
Har jag inte världens sötaste pojkvän så säg ;) hhihihihhihihihi <3<3<3<3

Jaja men nu ska jag glo lite..vi hörs sen !



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0