Städat lite :P

Nåjo vi har varit effektiva och städat lite, diskat och dammsugit.
Nu ska jag bara byta sand i lådan sen är väl städningen för idag klar iallafall :D
Svärmor skulle komma förbi ikväll och hjälpa mig med gardinerna så
jag kanske får upp dom ikväll om jag har tur :)

Funderar på att möblera här också, men vet inte hur, hade behövt dig, Tina, här nu :P
Jooo!
Jag saknar dig!<3<3<3
Btw så saknar jag alla andra också! Helst mamma<3!

Nåväl, ska nog ta tag i målningen idag också :P
Orkar inte slipa, skiter i det....ingen som vet om jag slipat stolen eller inte :P

Men att nu ska jag dricka mitt kaffe och glo lite.

Höres!


MIN mamma!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: ia

javafan :P nån måste ju! :)

2010-06-20 @ 16:44:52
URL: http://livetenligtia.blogg.se/
Postat av: Tina

<3<3<3

2010-06-20 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0