Solen skiner.

Hade nyss besök av Vinsa och Emil.
Emil kom förbi på en cigg , han hade vart i Kangos hos tjejen.
Killen som blivit seriös, ska ta c och ce kort och allt :)
Det är bra Emil! :)
Kul när folk blivit seriösa , faktiskt :)
Nu är det bara jag kvar ;) haha skoja bara,,,

Mer då?
Vi har hängt upp tre tavlor idag iallafall...
Det går framåt..
Jag letar en rätt så "lång" tv bänk, vit eller vinröd, ganska låg..
Hade vart apsnyggt!
Ett ganska lågt vitt eller svart tvrumsbord letar jag ocksÅ;p
Den som söker han finner ;)

Jävla nu blir det tjat om vårt hem ett tag, men det gör inget.

Ska väl ta och koka en panna kaffe kanske...
Ni andra är ute och festar ihelg va ? :)

Vi hörs väl sen ;)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Marro

Hej!



Tack för kommentarerna :) Det är inte många som tycker han är lik mig, de flesta säger att han är en kopia av Tommy.



Anledningen till att jag inte lagt ut bilder på Milos rum är för att det inte är riktigt klart än, han anväder det ju inte ännu så vi har inte prioriterat det rummet, men jag ska fixa bilder sen :)



Såg att du var ute efter en låg vit tv-bänk.. ett tips är ikeas smala bokhylla "expedit", många brukar ha dem liggandes och använda som tv-bänk. Det brukar dessutom finnas väldigt många sånna på blocket för en billig peng, kika där :) Kram!

2010-06-04 @ 21:10:49
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag festar inte ;) haha <3<3<3

2010-06-05 @ 08:15:08
URL: http://tinavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0