Semestertider?

Folk måste vara på semester och dylikt nu, statistiken har sjunkit något nu den senaste månaden.
Måste ju vara därför :P
Eller har jag blivit ointressant helt plötsligt ? ;b mahaha.

Har iallafall städat i vanlig ordning, jag tänkte sätta mig ner och sy lite kuddfodral nu.
Stolarna står ännu och väntar på att bli målade, men jag orkar fan inte.
Jag har tappat gnistan till allt som har med måleri att göra...Grymt spyless på det !
Men den där inspirationen kanske kommer, nån dag säkert ;)

Jaha, annat då ? Näää inte vet jag, har ni haft en trevlig midsommar ?
Det har då jag iallafall :)
Den här veckan väntar jag på besked, GLADA besked denna gång!
Och det känns faktiskt som att allt kommer lösa sig!
Förhoppningsvis gör det också det ! :)

Har druckit kaffe i mängder! Ovanligt gott var det idag ! :)
Hehe.



Nä man skulle dra en dusch och sen börja sy :)
Vi hörs senare :)

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0