Pensionärer på heltid.

Kan man ju lugnt säga!
Först promenerat, sen ätit och vilat samtidigit som vi kikat på Bröllopsyran med kungafamiljen :P
HAHA!
Och innan det började , kikade vi på nationaldagsfirandet i landet :p
Ja voi herra...
Idag ska vi även skriva en matlista för nästa vecka, behöver man inte springa på affären 24/7..
Och så slipper man fundera vad fan man ska käka hela tiden.

Alltid lika kuuuuligt.

Toffe diskar, jag funderar på att gå ut och ta en rök, kom på mig själv att jag inte röker lika mkt som förr..
Idag har jag rökt en cigg tror jag ? Njaee...kanske en och en halv.
Är ju ingenting!
Man skulle sluta...börja snusa igen.

Jaja...nu ska jag kolla så min man torkat diskbänken ordentligt:p
Hahahahahahah!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: peka

Bor på Rönnplan 2K längst ner. betalt..beror ju på vad du ville ha;)

2010-06-06 @ 21:59:50
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0