:P

Tina har gnällt om mitt dåliga uppdaterande.
Men vad fan ska jag skriva hit då ?
Är ju ändå bara ett och samma hela tiden:D

Har iaf stigit upp för ett tag sen, i vanlig ordning fick jag plocka..
Nu snart tänkte jag diska, sen blir det väl att sy och måla, om man is..
Solen skiner ju, så kanske man går ut istället för att sitta inne och mögla..
Solen som vi har väntat på !

Ska strax även gå och möta svärmor som varit i Norge, hon gillar att shoppa så vi måste hjälpa
henne att bära grejer...så att så äre.

Jaja, jag återkommer väl sen.


sola sig lite
På återseende!

Kommentarer
Postat av: nina

där hade du jättefint hår!nästa gång det är så långt kan dy ju låta bli att raka/bleka sönder det :P

2010-06-16 @ 15:32:15
Postat av: Kicki

Hahaha ja jag ska försöka att inte förstöra mitt hår mer :)

2010-06-16 @ 16:16:52
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0