Lite bilder :)


Leo och Liam <3
Fotade i onsdags när jag var i stan :)
Leo somnade så sött och Liam var så glad så var tvungen att fota :)
<3


Jag och TarZan drog en chillpose hos
mamsen :) <3<3<3

Igår var ju TarZan rädd som fan, vi letade honom i hela lägenheten ..
När jag väl fann honom låg han här :P

Platt som fan ! :P
Haha min sötnos!


Nåjo så att så äre, Toffe sover ännu, det gör katterna också.
Jag har druckit lite kaffe.
Ska nog börja med min städning jag...

Kanske flytta på soffan osv...
Konstigt detta rum är byggt :P haha

Kom på en till grej också, idag är det fan exakt 6år sen jag tog studenten :P
Tiden går jävla fort!
Jävla gammal kärring börjar man också bli...
Voi herra, blir väl hängdubbelhaka och hängpattar snart :P HHAHAHAH!


Nåjo men nu ska jag göra annat...
GRATTIS till ER ALLA som tar studenten idag! :)
Sup med måtta, ta hand om er och ha förjävla kul! :)



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0