JO TJENA!

Trött var det ja ! Nå inte, snarare blivit övertrött så jag inte kan somna.
Gud vad jävla irriterande..
En annan ligger bredvid och snarkar, sover som en gud.

Ja man kanske skulle ta och göra kaffe eller nåt ? Sysselsätta sig...
Har ändå inget viktigt för mig imorn/idag whatever, så kan sova på dan...
Jobbigt att vända på dygnet, men va fan ska man göra ?

Så mycket kuuuligt!

Såg att det växt ut blommor på krukväxterna jag planterade om här om dan.
Coolt, dom såg lite trötta och hängiga ut innan ..
Var tvungen att fota en av blommorna iaf :P

Inte speciellt intressant, men vem bryr ?
TIden går och jag blir trött...
Yes så att så äre....

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och kolla lite. Snöa in på Tradera, kanske
man blir såpass trött att man kan somna...man vet ju aldrig...

Vi hörs väl..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0