Jaaa aaaa...


Spark.


Då var denna dag slut då, och jag hade faktiskt kunnat klä av mig och krypa ner under täcket
och sova för natten.
Trött som en jävla gris plus att jag har fett ont i fötterna!
Ingen jävla lek!

Diskat, städat och packat upp en massa jävla saker har jag gjort...
Jobbigt men det är gjort iallafall...
Och egentligen har jag inget vettigt att komma med ..
Men ett inlägg är ju alltid ett inlägg...eller,..inte fan vet jag...

Stan på onsdag då, känns fan inte lockande, men ett måste..
Ska iallafall kramas med min DörrMatta lite innan jag åker igen, visst ? ;)

Nåväl, nu ska jag glo tv ...vi hörs!

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Tina

Alltid <3<3<3 Mitt löv!

2010-06-08 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0