Inget vettigt gjort.,,

Nånä...har inte orkat, kände att jag blev lite deppad när min kisse inte kom hem...
Varit en konstig dag, med humör som varit på topp för att
i nästa sekund dala ner...

Jag är även grymt jävla less på det där jävla fotbollsvm också!
Och än är det inte slut !
Man blir som matt.
Kanske dags att skaffa det där jäkla kortet till boxern nångång...
Jag går varje dag och väntar på att NYHETERNA ska börja , då har det fan gått för långt!
Nyheterna med vädret, typ dagens höjdpunkter...

Nä man ska väl inte gnälla, finns väl dom som har det värre I guess...
Men nu ska jag nog lyfta mitt feta arsle och göra något annat,,,



Älskade bröder<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0