Hej och hå!

Med kaffekoppen i handen sitter jag åter här igen :P
Vi har varit förbi tippen och slängt skräp åt mommo G och moffa J :D
Jodå.
Nåt annat har väl inte hänt, har suttit och sytt lite grann, börjar fan ge upp här snart..
Alltid nåt jävla fel hittar jag när jag väl hängt upp gardinjäveln..
Måttligt less.

Snart ska vi få besök också, Toffes polare Ida skulle väl komma förbi på en kaffe :)
Och Adam skulle väl kika förbi han med.
Tina, nu är det dags att du också kommer ! ;)
Fast du får mer än gääääärna stanna över natten också! ;)
Toffe sa att vi får ta sängen ;) Han soffan! haha, det är bra att man har en snäll man! ;)

Jaja men ska sluta svamla och glo vidare...


Vi hörs!


Min DörrMatta och jag! <3<3<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan vad snäll han är ;D

<3<3<3

2010-06-16 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0