Hamburgare :)

Nåjo blev hungrig, så just nu steker jag hampis :P
Gillar bara hampis som man gör hemma, ibland kan jag äta från grillen, men det
blir mest på fyllan, eller om nån bjuder :P
Men nånting som jag däremot börjar sakna är MCDONALDS!
Jag hatade verkligen McDonalds förut, men nu är det fröjd för magen!
Höhö.

Grymt spännande inlägg om hamburgare :D


Nåväl, nu har jag tryckt i mig en burgare iallafall :) Satt fint!
Tror jag ska vila en femma nu ;b hihi
Kolla om det finns nå sevärt på tv, men det finns det nog inte, kanske man ska lägga på en film ?
Nja...

Ska iallafall mysa med min TarZan, han har varit gosig ända sen Toffifi for..hehe

Vi hörs väl sen !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0