Godafton!

Sitter och jankar med Toffifi i luren, gossen har trist där i byn när hans dam inte är där.
Han skulle till och med skita i att sova i sängen i natt :P
Han tar soffan :D
NAww...!

Haha
, läste nånstans att LunarStorm skulle gå i graven efter tio år, kul att just jag
varit medlem i just tio år :P Nä men att, ska iallafall ta och spara alla bilder man har där.
Så dom finns kvar iallafall, det är ju minnen ;)

Snackar lite med StarBoy på FB också, han kanske skulle komma till byn ihelg, då ska jag banne mig bjuda
kaffe ! :) Hehe.

Nåväl, Tinko<3 gick precis och la sig, jag ska väl också ta och klä av mig lite grann och glo lite tv, prata klart med min man osv osv..Vill fan inte gå på nåt jävla möte, jag gillar inte FK, men man måste. Yes. Hade inte gjort nåt om mötet hade varit för ett halvår sen då jag verkligen behövde det, nu känns det som whatever...klarar mig bra utan dom också så att så äre...jorå.

Nä hörrni kära vänner och icket vänner nu är det dags att avrunda detta.
Vi hörs imorn.


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0