:)

Svärmor har varit här och sytt lite på mina gardiner, hon skulle
komma imorn och sy klart resten :)
Tack!<3<3<3
Slapp jag böka med dom där :P hihi

Pratat med min DörrMatta, alltid lika trevligt:)
Hon hade hittat en bra jobb-bil också, nice!
Nu kan du komma oftare till mig ! hahahah ;)

<3<3<3

Så mycket mer har inte hunnit hända, jo jag lyckades välta ut en burk med vatten blandat med färg på golvet :P
Klumpig som man är ! :P
Men blev då inga färgfläckar på golvet iallafall...Yes, intresseklubben antecknar!

Nu här snart ska jag faktiskt börja måla!
Bara två stolar kvar, och så ska jag måla ett litet bord som vi fått också :)
yes yes...

Nåväl, vi hörs väl senare ;)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Men huuuuuur ska jag ha råd?! Jag har ju inte ens råd att åka utomlands! snyft

Vi arbetslösa/vikarier :´(

Ska göra mitt bästa <3<3<3 ;)

2010-06-21 @ 00:53:32
Postat av: Kicki

hahahahahah ;)



<3<3<3

2010-06-21 @ 14:03:39
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0