:)


Saknar Stockholm!<3




Känns inte som att det är fredag idag, varför vet jag inte.
Men fredag är det iallafall, hur som helst.

Har inte hänt desto mer sen sist, jag och älskling har druckit kaffe och snöat på lite olika
sidor på nätet ...
Pappsen ringde nyss också, han är så söt :)
Måste åka dit nån helg nu när man är liiiiite närmre honom :)
Min pappa <3

Jaja, är väl ändå inte så många som läser bloggar under helgerna så jag is fan inte skriva mer..
Kanske uppdaterar senare isåfall...

Hörs!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leker du???

2010-06-05 @ 15:12:02
Postat av: Kicki

Jo jag leker. Vad gör du ?

2010-06-05 @ 17:46:25
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0