En tråkig lista.

Orkar nog inte skriva fler inlägg idag.
Så avslutar dagen med en lista, yes jag veeeet att det är BORING!
Men vem bryr,,,,,,Snodde förresten den av Louise.B :)





Nämn något som gjorde dig glad igår: när bordet blev klart!
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov sött.
Vad gjorde du för 15 min sedan: snöade runt på det stora nätet :P
Det sista du sa högt: TarZan?
Det senaste någon sa till dig: Hejdå, kommer snart!
Vad har du druckit idag: KAFFE, mjölk och vatten.
Vad var det senaste du åt: TACOS!
Vad var det senaste du köpte: ett kaffepaket :P
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun ?
Vad är det för väder hos dig nu: öööh? skönt väder ? :Phaha
Godaste glassmaken: VANILJ
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjooaaoo lite då..
Sover du tungt: nix
Drömmer du mardrömmar: jadå ibland.
Trivs du med ditt jobb: är ju arbetslös ju ...hahah
Favoritklädsel: leggings och nån lång tröja...
Favoritlåt just nu: Alejandro med Lady Gaga
Vad ser du om du tittar till höger: Köket
Vad gör dig glad just nu: att TarZan ligger bredvid och myser <3
Vad ska du göra härnäst: stänga av datorn.
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite småtrött.
Favoritgodis: choklad.
Kläder just nu: Leggings och en lång tröja.
Sommarplaner: Bilsemester till Sthlm, och Norge.
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: jooo......SKINNFLÖJT! ahahahahahahahahahah
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Min familj, mina vänner, min Toffe och mina underbara djur!<3
Är du kittlig: kanske ;)
Snarkar du: har väl hänt nångång har jag fått höra :P
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: ALLA kryp! BLÄ!
Stökigt eller välstädat: Vad tror ni ?!? ;)


Nåjo det var det, fanns en sista fråga men råkade trycka och ha mig på nå knappar
så det försvann, nå inte hela världen...höhöhöhöh

Jaja, men nu ska jag chilla lite, sen soooooova.
God natt sov gott på er!
Vi hörs!


Lillebror Niklas & jag.
<3<3<3


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0