Detta fält måste fyllas i.

Idag är en sån där dag då man inte is göra ett skit.
Ser ut som tredje världskriget här hemma också, men jag orkar fan inte göra nåt åt det.
Inte idag iallafalll.

Ligger och kikar på tvåan, Vem vet mest?, måste ju vara jag ! Nä skoja bara...
Så äre så äre...

Imorn åker nog darling till stan och är borta till fredag, då ska jag passa på att skrubba toan,
dammsuga och skura, och förhoppningsvis har jag hunnit klart med gardinerna också ;)

Ändå bra att det ser ut som det gör, har jag något att göra :P
Får se om min Dörrmattevän också kikar förbi under veckan, hade varit fint ;) <3<3<3

<3<3<3

Nåt annat vet jag inte just nu, mina skor har ännu inte kommit, paketet är då skickat iallafall,,
Men jävla jobbigt att vänta när man betalt för flera veckor sen...
Nåjo, ska kika runt lite, jag återkommer nog sen ...

Vi hörs !


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0