Blev nästan glad!


DegiZ<3<3<3<3<3<3<3


Först ringer Patte och Ia och berättar att dom kanske sett DegiZ, tyvärr
hade dom inte hittat katten igen, men ska väl åka och kika där vid OK
här sen när Toffifi kommer hem...

Några minuter efter att Patte ringt, ringer mammsen och säger att hennes kompis Kicki
sett en liknande katt med ful päls på Borraregatan i stan!
Tänk om lilla plutten gått ända till stan!
Är ju inte helt omöjligt!
Mamma skulle iallafall åka och kolla där igen..

DegiZ päls lär nog vara grymt ful efter dom här veckorna han varit borta..
AWW! Mitt lilla barn!
Jag har FEEEEEEET ångest ! Kommer han någonsin tillbaka igen släpper jag fan inte
ut honom i första taget! Hooooofff....:( :( :(
JAG ÄR EN DÅLIG MAMMA!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Usch och fy hoppas verkligen han kommer hem igen!

2010-06-27 @ 21:08:00
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0