Vänner växer inte på träd.

Blev inge vila :P Fastnade ju såklart här :D
Inte lätt alla gånger.
Tror jag ska ligga och lösa lite korsord, måste ju hålla hjärnan i trim
efter dom här festar dagarna ;b höhöhöhö.




Sen tycker jag det är sorgligt att folk aldrig kan erkänna sina fel och brister.
Att jämt skylla ifrån sig på andra och aldrig erkänna att man faktiskt gjort fel.
Alla gör misstag, alla gör fel nån gång.
Det måste man acceptera.
Och är man dessutom vänner, då är det verkligen sorgligt!
Nåväl, nu vet jag var jag har folk iallafall, och i mitt hjärta finns det inte plats
för lögnare och svikare. Så är det.






Tinko var förbi här för ett tag sen och hämtade lite grejer, sen
skulle hon på mission ;b fiiiint!<3<3<3
På måndag åker jag till stan igen och hämtar hem alla grejer jag
shoppat :) Blir nice.
Nånå, nu ska jag lösa lite korsord.
Hörs sen!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0