Underbart vackert i byn!

Var ut på byn med Toffe, letade kissen, utan framgång igen.
Får leta honom varje kväll tills vi hittar honom.
Hade inget viktigt direkt att dela med mig av, men fotade ett par bilder på
byn ;b




Underbart!<3<3<3

Självklart fotade jag oss två också ;)

Kärlek<3<3<3

Haha kollade igenom mina sms och grejer, hittade en bild som mamma skickade åt mig igår på kvällen:P
Tre snutbilar, mamma hade till och med sagt nåt i stilen " Det är väl inte här festivalen är", kaxig som fan hade hon varit iallafall :P haha!
Mamma är rätt rolig ibland :) <3<3<3


Festival på Terrassen ;b höhöhö

Nu ska jag mysa med min man, vi hörs imorn!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0