Tv för hela slanten!

Bara suttit och kikat tv, eller har fixat naglarna samtidigt :P
Stängde inte ögonen en stund, kanske man somnar tidigare ikväll :)
Kan ju vara skönt!

Pratat med min make, grisen är och spanar i byn tydligen, jäklar dom
har börjat hänga där mycket nu på senaste...Skumt!

Svärmor skulle sova hemma hos oss tills vi kommer hem igen.
Hon ska ta hand om TarZan och mina blommor :P höhö.
NAW! Saknar min Tarzan och DegiZ också!
Undra om han har kul ute på byn med sin nya vän ?
Aw, bara han vill komma hem snart!

 
<3<3<3

Självklart saknar jag ju SnooZie också, faktiskt mitt äldsta barn :P
Men hon har det bättre hos mamma och Kalle, utan sina jobbiga bröder.
Sen är hon lite av en ensamkatt, därför jag lämnade henne där.
Aw, men jag hälsar ju på ibland, och då blir hon grymt glad :)
Lillan då!


<3<3<3

Brallis ska kolla Ghost Whisperer, jag har väl inget val så får väl kolla den jag med :D
Höhö.
Klockan tio ska vi iallafall kolla Snuten i Hollywood 2 :)
Om hon inte hinner somna vill säga :P

Nånå.

Nu ska jag göra annat.
Höres senare.
PÅ ÅTErsEEndE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Linda hade sett Degis för nå dag sedan i byn :)

2010-07-20 @ 22:48:13
Postat av: Kicki

aha var då? :)

alla verkar ha sett honom förutom jag :(

2010-07-21 @ 00:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0