Trött som en gris.

Nu har filmen börjat, jag är väl inte desto mer insatt i den :P
Men däremot Brallis :P
Orkar inte koncentrera mig på det just nu, ska nog ligga och lösa korsord och kika
lite då och då på filmen :D

Man skulle kanske koka lite te, fast först ska jag svulla choklad och dricka cola :D
Var tvungen att gå ner på kiosken;b höhöhöhöhö

Jag loggar ofta in här bara för att jag verkligen vill uppdatera i bloggen,
men när jag väl ska börja skriva ett inlägg så tar det stopp.
Så ibland känns det som att man bara svamlar sig igenom ett inlägg bara för
att uppdatera bloggen...lite surt kanske..eller kanske inte, vem fan bryr sig ?
Det är ju min blogg, skriver vad jag vill :)

Haha, pratade med Toffie nyss han frågade "Alltså hur betalar man den där tunnelbanan när man åker?"
Naaw! Plutten, jag var likadan i början, Elin fick fan lära mig allt..
Hon lurade mig en gång över spåren också, det är ju förfan livsfarligt ! :P haha!
Tur att man var på fyllan och inte så brydd om saker och ting :b
Men det var många år sen det..tiden går fort :)

Nåväl, nu ska jag lösa dom där korsorden :)
Hörs sen !


Jag i Flaten :D

Jaja, PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så brukar det vara för mig också :p haha.

Jag försöker verkligen komma på ngt att skriva men de slutar oftast med att jag skiter i de för att jag inte kommer på nåt :p haha det är illa de där!

2010-07-21 @ 00:28:56
Postat av: ia

haha glömde skriva vem det var ifrån! :D

2010-07-21 @ 00:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0