Tjoho!

Vaknade sent idag så pallade inte skriva nåt inlägg före vi for på stan.
Åkte in till stan iallafall, blev grymt varmt så sprang in på SkoPunkten och
köpte ballerinaskor och bytte till dom istället för dom varma stövlarna :P

Mötte upp Brallis, sen for vi på Top Street Wear , där Toffie hittade 2 t-shirtar
och ett par mjukisar :)
for vidare och glodde lite, jag köpte en parfym, hudkräm och en
ring till läppen :)


Toffies fynd;)

Ikväll ska vi gå på bio och kika Shrek i 3D format;)
Blir nog nice :)

Försökte fota en seriös bild på mig och Toffie, ni ser ju hur det gick;b

  

Höhö, vi är så söta så ;)


Min Brallis<3


Jag och Toffie<3
Spana in klockan jag köpte här för nån dag sen ;b

Nåväl, nu ska jag dricka kaffe och ta en dusch :p
Återkommer!

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0