Sorry!

Sämst uppdatering jag vet!
Men vi var fan ute hela dan igår, mötte upp min man och Mbn, strosade runt
på stan, sen tog vi tuben in till Alvik och lämnade Mbns grejer på hans hotell som han ska
bo på över helgen med sin brutta ;b

Sen tog vi tuben hem och lämnade älsklings grejer och käkade lite, åkte in till stan och
mötte upp Mbn igen åkte till parken på Rådmansgatan och satt där
och hade trevligt och drack nån cider :)
Brallis jagade möss, råttor och kaniner:P
Mbn och älskling var grymt roade och fascinerade av 8 limosiner som kom åkandes nedanför där
vi satt :P
Ni skulle hört dom :P hahaha

Har nån bild också, men lägger in dom senare, för nu ska jag dricka kaffe !
Sen ska jag och älskling in till Globen och shoppa lite ;)

Vi hörs snart!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0