Sista inlägget för idag.

Jo för sen ska jag nog sova, eller ska glo lite tv kanske kolla nån film,
sen blir det fan bädden, Brandy sover ännu :P Stackarn är trött!<3

Pratat lite med min älskling, tror han har resfeber:P
Sötis!
<3<3<3

Får se då vilken dag det blir att fixa barret på skallen :P
Skulle höra av mig till Ella på onsdag iallafall :)
Ska bli kul och se om man nu passar i det ;b
Nå huvudsaken är att jag får känna att jag har långt hår igen :P
Även fast det inte är mitt riktiga hår....yes intressant...

Brandy lär väl vakna tidigt imorn, verkar som att hon alltid gör det:p
Så om jag ska orka med i hennes takt måste jag väl också dra mig mot bädden.

Ha en fortsatt trevlig kväll! Sov gott när ni ska!
Vi höres imorn!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0